Ultraljudet idag *film*

vindvissla

Trådstartare
Som vanligt hade jag kameran med mej. Tyvärr var doktorn inte så intresserad av att ta reda på könet så det blev inget med det. Kanske nästa gång sa han. Och jag som är så nyfiken!!!!!
Men allting såg bra ut iaf och det är ju huvudsaken.
Om nån vill titta inuti min mage så:
http://www.youtube.com/watch?v=pY2gJ8AyXgY

Har vi några könsexperter här?
 
Sv: Ultraljudet idag *film*

Vad roligt att ha det på film! En riktig vilding du har i magen:bump:
 
Sv: Ultraljudet idag *film*

Häftigt! Hos oss får man inte filma. Fast jag tycker inte Sam är 25 veckor gammal. Jag tycker h*n är -15 veckor.:idea:
 
Sv: Ultraljudet idag *film*

Hehe smarting. Ja -15 v låter bättre och lite närmre också! Tänk där kan jag titta på honom och så är han inte ens född än!

Undar varför man inte får filma hos er? Det kan väl knappast skada nån utrustning?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
18 825
Senast: MML
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 992
Senast: cirkus
·
Hästvård Hej alla! Min stora halvblodskille skadade sig på något konstigt sätt i hagen i april. Han var först tjock om hela benet. Några dagar...
Svar
13
· Visningar
4 025
Senast: lil-sis
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
45 766
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp