Sv: ultraljud på Privatklinik i Norrköping?
Ja men om du nu är av med hästen borde det inte vara några problem för dig att göra ett köns UL på en privatklinik, hade du "lyxen" att ha en häst innan så borde du ha råd med ett köns UL.
Att ha häst är dyrt jag har en själv, och kommer spara många hundralappar när hon kommer ut på foder.
Jag tycker bara det är konstigt att du haft råd med en egen häst men inte har råd med ett köns UL som du hela tiden velat göra hela tiden.
... Och min fodervärd kan inte säga upp kontraktet fören september 2008, eftersom att vi skrivit kontraktet så. Först ett år och sedande fortsätter avtalet löpande med 3 månaders uppsägningstid. I kontraktet står även att om hon av någon anledning inte skulle kunna fortsätta ha hästen kvar, är det hennes skyldighet att hitta en ny fodervärd som då ska godkännas av hästägaren.
Ja men om du nu är av med hästen borde det inte vara några problem för dig att göra ett köns UL på en privatklinik, hade du "lyxen" att ha en häst innan så borde du ha råd med ett köns UL.
Att ha häst är dyrt jag har en själv, och kommer spara många hundralappar när hon kommer ut på foder.
Jag tycker bara det är konstigt att du haft råd med en egen häst men inte har råd med ett köns UL som du hela tiden velat göra hela tiden.