Udden september

shady

Trådstartare
Hur många kan man få se rida Uddens fälttävlan i september?

Ev. kommer Mathias och Busan att starta sin första debutant då.

Sv: Udden september

Men oj va spännande för dom båda. Håller givetvis tummarna för att dom ska komma till start!

:banana:

ja det hoppas vi på...det är operation övertalning som pågår nu

ok, vad kul...kommer att kameran med mig även om Mathias inte kommer till start

Jag skulle vart med. Men pollan är ju skadad :( Tror Håkan ska starta debutanten (han startar på Halmstad idag)

ok, vad kul, vi var också i Nybro idag...så nu är jag ju nyfiken på vem du är :)

synd att du inte kan rida, men vi får hoppas på att Håkan kommer då...hur gick det för honom idag?

Meningen var att Hugo skulle varit med men jag har ingen ryttare till honom. Själv är jag gravid (igen) och vill inte ge mig ut i terrängen. Men nästa säsong då jäklar har jag höga planer för mig själv och gamle Hugomannen:D!!!

Ingen som vill låna en snäll liten häst som älskar att tuffa runt i terrängen men dessvärre tycker dressyr är dödens tråkigt;).

ok, jaha en liten bebis till nu då...hur gammal är lilltjejen? Kan kolla om Mathias vill rida honom om du vill?

Hon fyllde 1 i torsdags.

Hugo gråter nog inte för att han inte få vara med. Han får ta ett år ledigt från terrängbanan. Men tack ändå.

Senast ändrad:

Ja de blir nog ett par tuffa år innan de börjar få glädje av varann. Elivia kommer hinna bli 17 mån, den nya är beräknad i januari.

ja det hoppas vi på...det är operation övertalning som pågår nu

Hoppas övertalningen går vägen, jag vill så gärna se bilder!
Hade ju vart något att komma ner å se allt förstås, men jag tror itne jag har möjlighet :(
Vilket datum är det?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Men, det som jag ser allra mest fram emot är ju såklart ridsporten som startar på tisdag den 3 september! Klockan 08.55 drar sändningen...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På lördag startar första klassen i ridsport-OS 2024. Till skillnad från de andra grenarna, som går inne i Paris, kommer hoppning...
Svar
0
· Visningar
614
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 181
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
942
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Regntäcke
  • Annonsera mera hundar 2