Udden september

Sv: Udden september

jaa, nu börjar de dra ihop sig :)
Jag har målat, målat, målat o..... målaaaaat!! :rofl:

Hoppas hoppas hoppas på fint väder nu bara!!:bump:

Ja, vi har ju tyvärr avanmält så jag håller tummarna för att allt går bra för er...

Hoppas även på att snart få tillbaka inbetalda anmälningsavgiften...:angel:

Hur har det gått för alla idag?

Min unge vann :bump: men de var ju bara två i hennes klass :p men nu har hon iaf klarat av sina debutanter så vi kan koncentrera nästa vår på hoppkvalen och förhoppningsvis starta lätt nån gång under sommaren.

Såg förresten en snygg guling komma ut ur stallet med ryttare på ryggen, såg väldigt knasigt ut :rofl:

Haha det var min son och hans häst, var lerigt utanför och han ville inte bli lerig på fötterna

Oss har det gått bra för, debuterade ju som sagt va.

Överladdad häst (läs atombomb) i dressyren, fick 55% och 67.5 i straff, vilket vi inte var så nöjda med, men som sagt va han kunde inte rida ut henne ordentligt.

Hoppningen stoppade hon på ett och han åker fram på halsen på henne, men trycker över henne i alla fall, fast hon rev ju då. Men hellre ett pet än ett stopp.

Terrängen nollade hon på 3 min blankt, optimal tiden var satt till 3.02. Var super fräch i mål, hade normal puls nästan direkt, så konditionen fanns där. Blev till slut 8:de placerad.

Ja det var jätte kul, även att han är såå missnöjd med dressyren, så nu blir det lite dressyr tävlingar i höst och vinter. Verkar som om han vill fortsätta med fälttävlan i alla fall. Det är roligt

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Men, det som jag ser allra mest fram emot är ju såklart ridsporten som startar på tisdag den 3 september! Klockan 08.55 drar sändningen...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På lördag startar första klassen i ridsport-OS 2024. Till skillnad från de andra grenarna, som går inne i Paris, kommer hoppning...
Svar
0
· Visningar
614
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 181
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
942
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Annonsera mera hundar 2
  • Guldfasanerna