Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Estavillo claimed he injured his genitals and destroyed his computer while using the streaming service."
Nu har ju Ruth B Ginsburg fått levercancer igen, vad händer när hon dör undrar jag. Jag känner att det som gör att USA inte är en diktatur än, är väl att deras domstolar fortfarande fungerar, att de måste följa lagen och inte följer presidentens nycker.
Med storsta sannorlikhet klarar hon sig forbi January ... Om inte hoppas vi att demokraterna tar samma attityd som republikanerna under sista Obama aret ... och inte slapper igenom en Republikansk judge.
Har ni sett vad som hander i Portland Oregon?
Visst ja. Det ar alltsa "border patrol" som leder alla tillslag i Portland (medan Oregon's Governor och Portland's Mayor skriker pa Trump att dra tillbaka alla Federala officers).
Oregon har alltsa inte nagon grans mot Kanada.
Nu har USA en lag som sager att Border Patrol kan involvera sig i arenden 100 miles (160 km) fran gransen. Gransen till Canada ligger 313 miles (504 km) fran Portland, alltsa inte alls innom det avstand som kravs for att agera har. Daremot har Oregon en kustlinje. Vi har inga hamnar eller pa nagot satt anrattningar for att ta emot annat an sma batar ... men vi har en kust, sa det raknas.
Jag fattar inte vad han tror han kommer att tjäna på det... för visst är väl Oregon i huvudsak en liberal delstat? Det gör ju bara att befintliga demokrater stärks ännu mer och de som är på "gärdesgården" blir mer motiverade att rösta på en demokratisk kandidat. Det verkar ju som att ingen i Oregon vill ha federala styrkor där...
Det handlar väl om att skrämma Demokraterna, så att de inte vågar rösta.Jag fattar inte vad han tror han kommer att tjäna på det... för visst är väl Oregon i huvudsak en liberal delstat? Det gör ju bara att befintliga demokrater stärks ännu mer och de som är på "gärdesgården" blir mer motiverade att rösta på en demokratisk kandidat. Det verkar ju som att ingen i Oregon vill ha federala styrkor där...
Det handlar väl om att skrämma Demokraterna, så att de inte vågar rösta.
Det handlar väl om att skrämma Demokraterna, så att de inte vågar rösta.