P

Pemmis

Hur kan man ta hem typsnitt från internet och sedan använda i word? Har försökt men jag vet inte hur man får in de i word. Någon som vet?

Sv: Typsnitt

Du tar inte "in den" i Word, du installerar den på datorn. Kontrollpanelen|Teckensnitt Arkiv|Installera nytt teckensnitt... där du letar fram mappen du laddat ner teckensnitts-filen i och sen OK.

Sv: Typsnitt

annars letar man fran mappen Fonts.
i xp. C:\WINDOWS\Fonts

har man sparat det nya typsnittsfilen på tex. skrivbordet tar man och hålelr ner vänster musknapp på den filen drar och släpper den i fonts fönstret så installeras den automatiskt.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 122
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
387
Senast: tott
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka