typ terrängbana ?

Sv: typ terrängbana ?

Jaa det finns. Det kallas Förenklad Fälttävlan. En gåt i säve 12 oktober (Göteborg horse and eventing club)

Flyinge har haft för några år sen, men kommer inte ihåg vilken status det var på den.
Det var mest en massa stockar på Deb-nivå, fast det var rätt kul ändå. :)

jajamänsann! :) jag ska själv hoppa en på lördag, i munkedal!

Åh den måste jag vara med på! Var finns proppen (om det har kommit någon än)? Vet du om deras FT 13-14 sep blivit inställd?

Åh den måste jag vara med på! Var finns proppen (om det har kommit någon än)? Vet du om deras FT 13-14 sep blivit inställd?

Svarar istället :p Hoppas att det går lika bra :p
På deras hemsida, men tror inte att den kommit ut än och deras tävling i september är tyvärr inställd ja :(

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
96
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 338
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 305
Senast: Lady_S
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
486
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridkjol
  • Ringkota, operation!?