Tycker ni verkligen alla barn är söta?

Sv: Tycker ni verkligen alla barn är söta?

Mitt eget barn är fulsöt.. Hon har en liten grisnäsa, men jag älskar henne ändå och tycker självklart hon är det vackraste som finns. Jag har ju vart med och skapat henne, burit henne i 9 månader. Men hon ser ut som en pojke i klänning när jag har på henne klänning.. :p

Hon är alltså det enda barnet jag ser på och känner av det där som kallas kärlek. Sen tycker jag de flesta barnen är söta. Bananabambis Alvin, osså Jolantas Arvid är ju två favoriter.

Det skall vara massa hår på bebisar, tyvärr verkar Saga brås på sin far.. Inget hår fram, men massa bak.. :angel:

Min skruttis..
 
Sv: Tycker ni verkligen alla barn är söta?

nej alla barn är verkligen inte söta.
det finns barn som tom är riktigt fula :eek:

*viskar* våran grannes unge har alltid sett HEMSK ut!
 
Sv: Tycker ni verkligen alla barn är söta?

Jag tycker att många nyfödda ser lite roliga ut. Vill inte kalla dom fula men dom är inte så där superdupersöta som dom oftast blir efter bara några månader. Vår egen var såklart jättesöt som nyfödd :angel:;)

Tycker jag att någon är söt säger jag det. Tycker inte att den är söt säger jag inget.
 
Sv: Tycker ni verkligen alla barn är söta?

har inga barn själv, så jag smyger runt lite, men svarar ändå ;)

klart man har hajat till över nån bebis utseende nångång, men jag skulle nog aldrig kalla en bebis för ful, på riktigt. "fulsöt" finns ju nåt som heter, och jag håller med den som skrev här ovan att alla människor har något vackert!

som en rolig detalj sa min egen mamma när jag var nyfödd
"åh, stackars barn att se ut sådär, hon liknar sin farmor!!"
:angel: :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 292
Övr. Barn Sonen född -16 har redan stora problem i skolan, det är mycket slagsmål och skolpersonalen verkar inte ha någon koll på hur och varför...
2 3
Svar
59
· Visningar
15 528
Senast: Milosari
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 953
Senast: mars
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 477
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp