Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det komer säkert gå bra, trava runbt, bättre det än att komma i dålig galopp, hoppa i trav kan man göra utan problem upp till metern iaf.
Varför måste man ha en häst som kan vinna för att åka ut och tävla? Och varför skulle det vara en obehaglig upplevelse för hästen att inte vinna?lite korkat är det allt. Jag skulle själv aldrig tävla om jag inte visste att hästen kan vinna. Annars gör man det ju bara til en obehaglig upplevelse för hästen. Så risken finns ju att du får en häst som inte vill hoppa sen.
Varför måste man ha en häst som kan vinna för att åka ut och tävla? Och varför skulle det vara en obehaglig upplevelse för hästen att inte vinna?
Väntar med spänning på svar!
gaah ingen förstår vad jag menar. Jag menar man ställer ju upp i en tävling för att hästen är väl förberedd och för att hästen KAN gå felfritt. Om den inte har en chans att gå felfri ja då är den inte färdig för uppgiften.
Jag tävlar inte bara för att vinna, för mig räcker det om vi utvecklas och att det hela tiden går framåt. TS tävlar inte riiktigt på samma nivå som Ludger. Och hon har ju dessutom förklarat sitt syfte med tävlingen.jag menar att självklart så vill man ju vinna om man tävlar, varför annars ställa upp? Tror du Ludger inte satsar för att vinna
Hästen har hoppat höjden innan. TS tänkte dessutom träna på en liten bana hemma innan tävlingen. Jag ser inte vad som skulle kan vara så skrämmande för hästen... Speciellt inte när höjden är 60 cm.Hästen måste ju vara förberedd för uppgiften annars kan det bli en obehaglig upplevelse ja. Man måste utgå ifrån hästen inte sig själv.