Tvättning och lagning av täcke?

T

Tromma

Hej!
Är det någon som lämnar in sitt täcke för lagning resp tvättning till företag för att få hjälp?
Vad ligger priserna på?
Tar de olika betalt beroende på hur tjockt täcket är?
I vilket skick måste täcket vara när man lämnar in det?

Sv: Tvättning och lagning av täcke?

Jag tvättar alltid själv . Har köpt en begagnad vaskator för täcke mm
Men lagning lämnar jag till skomakaren . lir gör bra

Sv: Tvättning och lagning av täcke?

Jag lämnar täckena till http://www.textilina.info.se/, 120 per täcke för tvätt, ytterligare 120 för impregnering. Hon hämtar om vi har flera täcken, normalt går vi alltid ihop några stycken. Tyvärr blandas täckena ihop ibland, eller försvinner, men hon brukar kompensera. Men täckena blir rena och fina. Hon lagar också. Enhetspris för alla täcken oavsett tjockled. Skicket har nog ingen betydelse, jag har aldrig hört något sånt.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 006
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 825
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
698
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 817
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar