Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag använder grumme tvättsåpa och eventuellt tillsatt grumme blekmedel.Är lite nyfiken på vad ni andra använder för tvättmedel?
Har testat lite olika nu men ännu inte hittat något som funkar bra på vittvätt, tycker allt blir dassigt i färgen oavsett. Vill ju att kläderna ska vara vita och inte ljusgrå
Nej, alla vita kläder är inte vitfärgade, det beror på vad det är för material i dem. Bomull är fortfarande inte vitfärgat utan det går att bleka. Men syntetmaterial, t.ex bhar och andra underkläder, är oftast vitfärgade och blir grå om man bleker dem.Jag använder kulörtvättmedel från via till alla färger.
De säger väl att vita kläder numera är färgade vita och att det är därför de blir dassiga av tvättmedel som bleker?
+ macan
Vad innehåller Ocean tvättmedel? (Om ni vill kolla). Jag kollade på deras hemsida men det stod ingen innehållsförteckning.
Sängkläder och handdukar kör jag i 95°Vad tvättar ni i för temperatur? Jag kör oftast 40*C
Underkläder, lakan och handdukar kör jag alltid på 60. Bakterierna försvinner inte i 40.