Tvättat pengar

nickan1

Trådstartare
Nu har jag tvättat pengar i tvättmaskinen. Det är väl så man gör för att få dem från svarta till vita😯 :idea::D Brukar de bli okej igen när de har torkat? Är några sedlar så de hänger på tork iallafall med övriga tvätten de var hela iallfall när jag hittade de i fickan på tvätten jag tog ut den. Någon med erfaranhet?
 
Nu har jag tvättat pengar i tvättmaskinen. Det är väl så man gör för att få dem från svarta till vita😯 :idea::D Brukar de bli okej igen när de har torkat? Är några sedlar så de hänger på tork iallafall med övriga tvätten de var hela iallfall när jag hittade de i fickan på tvätten jag tog ut den. Någon med erfaranhet?
Det brukar fungera fint, jag har tvättat mycket pengar genom åren, jag stoppar ofta en tjuga eller två i bakfickan och så hänger de med i tvätten. Tankkortet fungerade också att tvätta. 😇
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 719
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 370
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 462
Senast: Saeta
·
Relationer Efter att jag läste den andra tvättstugetråden så började jag fundera på vad som är förväntat i en tvättstuga- om man bortser från att...
Svar
19
· Visningar
1 237
Senast: tolksele
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp