Tvättat pengar

nickan1

Trådstartare
Nu har jag tvättat pengar i tvättmaskinen. Det är väl så man gör för att få dem från svarta till vita😯 :idea::D Brukar de bli okej igen när de har torkat? Är några sedlar så de hänger på tork iallafall med övriga tvätten de var hela iallfall när jag hittade de i fickan på tvätten jag tog ut den. Någon med erfaranhet?

Nu har jag tvättat pengar i tvättmaskinen. Det är väl så man gör för att få dem från svarta till vita😯 :idea::D Brukar de bli okej igen när de har torkat? Är några sedlar så de hänger på tork iallafall med övriga tvätten de var hela iallfall när jag hittade de i fickan på tvätten jag tog ut den. Någon med erfaranhet?
Det brukar fungera fint, jag har tvättat mycket pengar genom åren, jag stoppar ofta en tjuga eller två i bakfickan och så hänger de med i tvätten. Tankkortet fungerade också att tvätta. 😇

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 151
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 643
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 131
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 708
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10