Tvätta med Descutan vid mugg?

sommarvind

Trådstartare
Jag var och köpte descutan igår då ja läst i en tråd att hibiscsrub är bra att tvätta med. Enligt apoteket är descutan samma sak och har samma inverkan.

påinstruktionerna framgår det att människor duschar i det.

Men de står också att de ej får användas i leder eller på senor...

Hur går det att undvika? Går ju knappast när de är benpartierna ja tvättar av..

Sv: Tvätta med Descutan vid mugg?

Men du är väl inte i lederna och tvättar? Du tvättar väl huden på benen? Alltså utvändigt?

Eller jag kanske missförstår :confused:

Sv: Tvätta med Descutan vid mugg?

haha ja nej hon har ju inga öppna sår till lederna:laugh: Tänkte tvätta på benen och runt karleder mm. Men det står att man inte skall använda det på senor?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 524
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 858
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 306
Senast: Squie
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 458
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka