Sv: Tvångsmata
Jag hoppas jag gör det iaf. Hon äter fortfarande dåligt, även om hon är piggare. Jag har dessutom inte sett henne kissa på 2 dygn, vilket jag inte alls gillar.
Så imorgon ska jag ringa veterinären och försöka få akuttid så snart det går. Sen får vi se. Min ena syster kommer och håller mig sällskap, jag vill inte vara själv hur utgången än blir.
Just nu har jag inga förhoppningar, men är inte pessimistisk heller. Är totalt tom inuti och saknar bara tiden innan hon blev dålig. Det jag är mest rädd för nu är att veterinären vill ta prover som jag inte kan få svar på direkt. Jag vill för allt i världen inte åka hem, för att några dagar senare få höra att det inte finns nått att göra. Så jag hoppas dom kan kolla njurarna på stört när vi är där, ska hon ta sbort vill jag göra det direkt. Annars kommer jag bli tokig.
Sen är jag superglad över att jag har dom andra 2, speciellt Yoga som är frisk. Skulle Fia behöva vandra över regnbågsbron så kommer det vara extremt jobbigt (såklart, vilken matte/husse tycker inte det?) men jag vet också att jag kommer få hjälp både från min familj och mina 2 hårbollar här hemma. Ovissheten jag lever i nu är värre än nått annat, tas hon bort så behöver jag inte oroa mig för att hon ska lida nått.
Så vi får se vad veterinären har för åsikter, jag återkommer när jag vet mer.
Och tack för allt stöd, jag hoppas jag är en sån djurägare som jag vill vara och detta kommer bli den stora prövningen.