Två analysfrågor..

Q

qrumelur

Jag har kontaktat företaget men de svarar säkert inte fören i morgon och jag har inte tålamod! :p

Ska skicka in analysprov till A***lab. Men jag fattar inte hur det fungerar med betalningen, får man en faktura?

och hur lång tid tar det innan man får svar? Jag vill veta nu, helst i förrgår! :o

Sv: Två analysfrågor..

Jag använde samma företag förra året. Det tog en vecka så fick jag svar på posten, sedan ytterligare någon vecka så fick jag en räkning på posten.

I år fick jag svar via mail på typ två dgr och sen kom papperskopian med posten efter ytterligare några dagar. Sen dröjde fakturan nästan en månad. Har annars kommit ngn vecka efter man har fått analyssvaret.

Om man använder sökfunktionen finn exakt samma fråga där om Agrilab och betalning. Svaret var: Man får faktura ett tag efter och har 30 dagar på sig att betala.

Ojdå, sorry det missade jag.

Tack för svaren!

Mitt livs första höanalys är nu på väg till Uppsala.. Väntar med spänning!!

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 092
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 869
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 929
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
13 867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka