Sv: Tuffing

Klart Cool tjur.. Då kanske några slutar rida dom stackarna iaf :devil:

Är det bara jag som är så elak som skrattar åt att killarna blir nockade. Det är ju trots allt rätt åt dom. Tycker sådant där är elakt mot djuren, inte snällt att dra åt en rem runt vad är det nu igen ljumskarna?

E de inte....ehumm....:angel: Bollarna som man drar åt..:o

Hur gör man då på brudarna eller är det bara killar som används?

Självklart ;)
Men jag syftar på hela den där sporten som även involverar hästar, så används det bara hingstar där då eller används vallacker å brudar oxå?

Usch fattar inte hur man kan hålla på med sånt. Ser ju rent ut sagt livsfarligt ut:eek: Man blir rädd bara av att titta! Fick typ rysningar när jag såg på det. usch:crazy:

moonlightgarden skrev:
Självklart ;)
Men jag syftar på hela den där sporten som även involverar hästar, så används det bara hingstar där då eller används vallacker å brudar oxå?

Okej, tänkte väl:smirk:
Ja hur gör dom med hästarna :/

Det är ju rätt åt dom! Dom vet ju vad dom ger sig in på och dom retar upp tjurarna och hästarna med flit, så får dom sig en smocka eller till och med dör så BAD dom ju om det!:mad:

Nja dom retar inte upp djuren, dom drar åt snörre på obekvämt ställe, vilket verkligen är medveten tillåten djurplågeri enligt mig. Själv anser jag hela sporten borde stängas ner och jag skrattar elakt när dom som rider gör sig illa :devil:

Dock kan man ju ha lite skoj med dom plastigare mekaniska tjurarna, enbart för skojs skull :)

moonlightgarden skrev:
Är det bara jag som är så elak som skrattar åt att killarna blir nockade. Det är ju trots allt rätt åt dom. Tycker sådant där är elakt mot djuren, inte snällt att dra åt en rem runt vad är det nu igen ljumskarna?

Jag skrattar oxå när människorna blir stångade, rätt åt dom!! :devil:

Skönt att veta att jag inte är den enda :devil:

P.S. Ska vi åka på turne å lära alla tjurar att stånga :devil:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 294
Hundavel & Ras Inspirerad av såväl retriever- som vinthundstråden känner jag att vi också borde ha en spetstråd! Hur många här är det som har spetsar...
2
Svar
21
· Visningar
2 247
Senast: snorp
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 662
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 286
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras