Trump skjuten på ett rally, någon i publiken är död

Nu har det framkommit att skytten sökt efter evenemang och datum för BÅDE Trump och Biden, och gjort bildsökningar på båda + andra ledande politiker och kända åklagare/advokater.
https://edition.cnn.com/2024/07/17/politics/thomas-matthew-crooks-trump-shooter/index.html

Han ska också ha skrivit på Steam att 13 juli blir hans premiär.


Kommer inte ihåg om någon tagit upp de här, men i intervjuer med tidigare klasskompisar ska det ha framkommit att han var konstant mobbad.
 
Nu har det framkommit att skytten sökt efter evenemang och datum för BÅDE Trump och Biden, och gjort bildsökningar på båda + andra ledande politiker och kända åklagare/advokater.
https://edition.cnn.com/2024/07/17/politics/thomas-matthew-crooks-trump-shooter/index.html

Han ska också ha skrivit på Steam att 13 juli blir hans premiär.


Kommer inte ihåg om någon tagit upp de här, men i intervjuer med tidigare klasskompisar ska det ha framkommit att han var konstant mobbad.
Uppdaterar med om att nyheten om Steam inte stämmer, det var inte hans konto (även om flera medier uppgett det).
 
Samtidigt som alla republikaner häcklar de kvinnliga agenterna som skyddade Trump, så verkar både Trump och resten av familjen hylla dem. Det tyckte jag var genuint fint att läsa. Eric Trump har tydligen själv haft kvinnan som hjälpte Trump av trappan som livvakt själv, och hyllar henne och säger att han skulle göra vad som helst för henne. De är kritiska till ledningen, och rent allmänt hur det kunde bli som det blev - vilket känns helt rimligt.

“I know all those agents on stage and they’re the greatest people ever,” Eric Trump said Tuesday on MSNBC, as the network aired photos of the chaotic scene. “The female that’s in the picture, she was with me for a very long time and she’s one of the greatest human beings you would ever meet. I would do anything for her. ... I do not put any of this on them. In fact, I laud them for their courageousness because they could’ve gotten killed, as well.”

“They did their job perfectly,” Eric Trump told Fox. “That female on the stage can outshoot all those guys because I’ve seen her do it. ... She would have eaten a bullet for him in a heartbeat. In fact, if I were them I would be infuriated.”

https://www.politico.com/news/2024/07/18/secret-service-women-trump-00169420
 

Liknande trådar

Samhälle Det här har berörts i tidigare trådar, men egentligen inte fått en egen tråd. Den sill (strömming) och skarpsill som borde utnyttjas av...
Svar
11
· Visningar
886
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 946
Senast: miumiu
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 904
Senast: mars
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 677
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp