Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma sak hände mig för några månader sedan. Var jätte länge sedan jag slängde appen på samma sätt som dig men helt plötsligt en dag så stod det blockerat av truecaller igen när det ringde och har så gjort sedan dess.
Skumt är det!
Min vän som är ett sånt där datageni ni vet, säger att truecaller är det otäckaste skit man kan plocka in i sin lur eftersom den har programvaror i appen som inte går att ta bort. Och det medgivande man har gett för att installera appen godkänner det.
Just truecaller är omtalad då uppgifterna man delar med sig lagrat i någon slags server som för ett tag sedan blev hackat av någon organisation.Det var just för att den verkade otäck som jag tog bort den. Men va fan, inte går att ta bort ... SKIT!
Då är många appar otäcka..
Står under inställningar hur man får bort allt sånt där, men jag har inte följt stegen eftersom jag inte vill ta bort allt.
Just truecaller är omtalad då uppgifterna man delar med sig lagrat i någon slags server som för ett tag sedan blev hackat av någon organisation.
En FAQ under inställningar ..?Tror det var i faq:en jag såg inledningen till de där stegen.
Fast det är ju just att finnas kvar den inte ska göra. Jag har slängt den som man slänger alla appar. Ikonen finns inte, den dyker inte upp i söket, det gör bara samtalslistan. Det var därför jag studsade idag när truecaller varnade för ett samtal.Finns appen kvar är det enkelt att hitta. finns den inte kvar utan bara "rester" av den kvar vet jag inte hur du ska göra.
Det var ju just det truecaller gör. Trots att man avinstallerat appen finns programvara kvar. Som inte går att ta bort och programvaran samlar och skickar fortfarande information.Finns appen kvar är det enkelt att hitta. finns den inte kvar utan bara "rester" av den kvar vet jag inte hur du ska göra.
Men gud så jobbigtJag har också en sjuk grej i men telefon (en såndära samsung nångting). Har en bakgrundsbild som jag raderat men som aldrig försvinner. Vad jag än gör. Det går inte att byta bort bilden heller. Helt sjukt. Och DEN ÄR RADERAD.