Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HUR VISSTE DU!
Nej, det är Pennywise the dancing clown. Typ nån sånhär:
Dessutom kan man avregistrera sitt nummer om man inte vill vara sökbar för andra i Truecallers gigantiska telefonkatalog. http://www.truecaller.com/sv/unlist
Det har jag försökt göra huuur många gånger som helst. Antingen säger den "fel verifieringskod" (trots att jag knappat in exakt rätt!) eller "an error occurred, please try again". Blir vansinnig!
Jag har haft en app som heter "varningsinfo" som också blockerar samtal. Den lägger sig som en kontakt som heter "Blockerat av varningsinfo". Så även nu när jag tagit bort appen så finns numren från varningsinfo kvar. Enda skillnaden är väl att den inte synkas mot varningsinfos register längre. Så kolla om du har någon kontakt som heter något liknande som appen. Kan ju vara samma för din app.
Opps, jag skummande igenom tråden men jag läste visst för dåligt ändåJa, som jag skrev i förmiddags, precis så var det så jag tog bort kontakten.
@Azalea Har du flera telefoner? Jag trodde att jag var listad med mobilnumret hos truecaller men det var numret till min fasta telefon. Och då lyckades avregistreringen (PÅSTÅR de i alla fall ...)