Nej, tyvärr, det hade ju varit jättekul att tro på änglar eller djävlar eller gudar eller så. Helst någon trädgud eller modergudinna. Vore så coolt att ha en hustomte! Men det är helt omöjligt, lyckas inte ens tro på korsvägar och baka bröd med mensblod i trots att jag gjorde ett försök (att tro på det, hade fått en häxbok, baka med mensblod kändes bara för äckligt) någon eftermiddag när jag var 14.
Speciellt hade jag gillat att vara magiker, med svärd, eller ha en tam drake såklart!
(Spöken, tarotkort, andar och sådant tycker jag tyvärr är långtråkiga också som icke existerande, så jag gissar att creepypodden inte är för mig, men oknytt och gudar lite roligare. Myter och sagor är bäst.)
Jag hade nog gärna trott på Storsjöodjuret, vore det inte fantastiskt med en gigantisk överlevande någonting i Storsjön. Men tyvärr verkar de ha letat på ganska bra
Är alltid sugen på att tro på saker tills jag blir besviken, men vissa är bara för svåra (Feng Shui och sådant). Att Kung Arthur funnits, lite lättare, men det verkar praktiskt taget kört det med.