McDonalds: Bäst cheeseburgare, det är inte ens en tävling ärligt talat, det är som att max och BK inte ens HAR cheeseburgare, detta är den enda! Också bäst pommes av dessa tre. Bäst pommes får man på vilken lokal korvmoj som helst men pommesen på både BK och Max är så fruktansvärt dåliga att de ändå tar hem det.
Max: Bäst koncept. Jag gillar att de har många val! Tyvärr funkar det rätt dåligt i praktiken. De har ju varit kända för att dränka sina burgare i sås men det är som att de tagit till sig det och istället gått tvärt emot (i alla fall i Hudiksvall som är närmast mig) sedan ett par år tillbaka är det knappt sås på burgarna alls, de är supertorra. Sen gillar jag inte heller hur i princip alla deras både vegetariska och kycklingalternativ är jättestarka!! Allt är spicy om man inte tar antingen plant beef (som är goda men iaf jag får ont i magen av dem) eller deras vanliga kött som är VIDRIGT. Seriöst jag får benbitar i VARJE gång jag provar, äckligt!!
Max har riktigt bra sallader dock, deras västerbottensticks är underbara och jag gillar skarpt att om man köper en glass i driven så har den ett lock!!
BK: Bäst burgare. Grillat ÄR godast. Deras kyckling är dock lite tråkig och veg har jag nog faktiskt inte provat där. Deras pommes är skit dock. Pluspoäng för att man kan få en monster energy till menyn istället för dricka men ja, det mesta är inte så bra där.