Sv: Troon

Det finns trådar på bukefaloshjälp, läs där ang bilder.

Du måste ha bilderna i tex ett nätalbum.

Hoppas du lyckas, vill gärna se hästen:idea:

Absolut, men vad finns det för nätalbum då? Såna som funkar så att man säkert kan se bilderna :D :rofl: , finns det inte fler Troonavkommor? , Kan de hoppa?

Hej!

Jag känner en troon avkomma, har lite bilder på henne om det är ngn som är intresserad. Hon är en vacker häst (fått en 9 på typ vid premiering) men skarp. Hon hatar att bli borstad om hon inte är brunstig ;)

Har varit i halvblodsavel ett par år men har nu en avkomma efter Tiger Bill xx

Hmm, hittade en bild på henne från i våras, ska se om jag lyckas lägga upp bilden....

16736476.jpg

Har ett litet sto efter Troon, hon är hur kul som helst! Snabb i vändningarna, lite skuttig vid uteritt men ändå jävligt stabil när det gäller! Och en riktig sötnos förstås..

troonarvingen han red ja<g när han v a 2 och hingstig.... hur e han nu?

Rider Meadow i endast grimma o grimskaft för det mesta, inte kommit sålångt som till bara halsring eller inget alls ännu, men det kommer :) , glömde skriva att han har guldpremierats för exteriör och gångarter. Så Troon ger bra g¨ngarter, även på halsyskon och andra hästar efter Troon. :banana: Någon som vet var jag kan hitta bilder på troon? :love::angel:

Ja precis det var den jag letade efter men den tycks inte finnas på nätet, annars hittar man ju allt där:idea: Bilden alltså, har intekatalogen själv, utan måste låna den i så fall och det blev lite komplicerat...*lat efter julmaten - :cool:*

Senast ändrad av en moderator:

Ja du ser vad korkad man blir av julmat, den har jag ju varit inne på flera gånger och hade totalt glömt hur:rofl:

Kunde inte ladda ner bilden (det ska nog inte gå:cool:)

Men försöker med en länk

Hingstkatalog Troon

Sid 68 kunde ej få den att länka direkt dit, som det verkar?

Senast ändrad av en moderator:

Tack för bilderna :D

Haha, jag ser att min kille är Väldigt lik Troon :O , oj då :D haha, ja det är väl inte så dumt :banana::love:

Vad vet ni om honom? Vad har han gett för avkommor?

Någon som möjligtvis har ridit/ägt en avkomma? berätta

Det är alltså XX hingsten född 1990, u beveled (usa) e cestrefeld (gb).

Hej, du kan kolla på pwahlracing.se och se bilder på Tromb, en mycket snäll hingst.

Har en 4-åring efter Troon.
Hon är väldigt snygg, fin ridhästmodell, skimmel.
Hon är en snäll men bestämd dam med ett super psyke! Inte mycket som stressar upp henne, men samtidigt så är hon pigg o glad o vaken.

Verkligen en super trevlig häst!

Liknande trådar

Avel Någon som känner till något om den danskfödde hingsten Miro, även kallad Rolex Miro, född 1999. Han är e Royal Z II u Lady Micha e...
Svar
3
· Visningar
769
Avel Funderar på att betäcka mitt sto igen:) Skulle egentligen velat sälja henne till avel men har inte hittat någon jag vill sälja till än...
Svar
5
· Visningar
1 643
Senast: Jealle
·
Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
957
Senast: viltmilla
·
Avel Har inte bara lyckats kära ner mig i en stor KWPN herre, utan nu också i en överväxt korsningsponny :angel: Det är som sagt en...
Svar
9
· Visningar
2 275

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka