N

nilsa

Jag har letat länge efter en animerad trollkarl. Den jag skall ha kommer dimpande fram mot skärmen och knackar på rutan inifrån. Någon som vet var man kan få hem den. Om jag inte minns fel har den blå färgad kappa med stjärnor på. Tacksam för hjälp.

Sv: Trollkarl

Är det den här du menar?
tjohothu.jpg

Sv: Trollkarl

Ja, det är typ den. Jag har den i office men vet inte hur jag skall kunna använda trollkarlen på min hemsida. Jag vill ha en trollkarl på sidan med en pratbubbla som jag själv väljer texten på. Vet någon hur jag gör?

Liknande trådar

Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 879
Senast: SiZo
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 916
Senast: Badger
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 136
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar