Trojansk häst?

Reykur

Trådstartare
Hittade precis en porrfilm på min dator! :eek: troligen lillbror som suttit här, då han har en hel del skit på sin.. Hur ska jag hantera den? har inte öppnat den.. kan ev. virus smittat datorn ändå?
 
Sv: Trojansk häst?

Men en porrfilm är väl ändå inget virus? ;) Och har din brorsa laddat ner den så har han väl säkert redan öppnat den. :angel: Men vill du inte ha den själv så ta bort den. Har du antivirusprogram på datorn så behöver du säkert inte vara orolig, bara du ser till att ha det väl uppdaterat och göra en genomsökning nån gång då och då!

/Erica
 
Sv: Trojansk häst?

jag blev bara fruktansvärt orolig ;)
det brukar ju vara läskigheter i sånt..
Virusprogrammet uppdaterar sig själv och genomsöker datorn automatiskt varje kväll jag borde alltså kunna vara lugn?

slänger den ;)
 
Sv: Trojansk häst?

För det är en bild ;) alltså, en miniatyr på en tjej som blir påsatt av en kille, och så är det en videofil.. jag la ihop ett och ett.. :idea:
Nu har jag faktiskt tittat, och den är kanske 1 minut, alltså bara ett klipp.. riktigt kass :crazy:
 
Sv: Trojansk häst?

fråga brorsan din om han vill ha kvar den innan du slänger den. Då kommer han nog skämmas ;)
 
Sv: Trojansk häst?

Hahahaha..... Gör det så kanske han vill ha sina hemligheter ifred sedan och låter bli din dator! :rofl: :rofl: :rofl:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 431
Senast: Sasse
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 834

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp