Sure thing! Jag skulle mycket väl kunna tänka mig lägga ett par kronor på ett forum-medlemskap som ger mig exempelvis den möjligheten.
Nu sa jag ingenting om att jag förväntar mig respons i som en diskussion, men tycker i mess-ålderns era att ett meddelande som säger "Åtgärd: Ja/Nej" är liksom det minsta man kan begära. Och väl det enda. Nu försvinner en rapportering liksom "FLUFF" - jag har ingen aning om det ens har blivit skickat eller läst.
Jag har
inget annat sagt, och definitivt inte något om att jag skulle förvänta mig en diskussion, idiotförklara mig inte snälla.
Att inlägg rensas och att trådar låses är fullständigt klart, jag har inte ifrågasatt något av det och som en av de som hängt här sedan stallet-tiden så har jag sett många moderatorers arbete här genom åren och jag uppskattar mycket det jobb ni gör för att få en bättre ton på forumet, även om jag kan tycka att ibland är det väldigt uppenbart att det silas det mygg och sväljs kameler.
Att det skulle vara för mycket arbete att ge minimal respons på en rapportering tycker jag inte vore för mycket begärt.
Som sagt, jag sa inget om att jag förväntade mig vare sig diskussion eller motivering. Jag vill veta om jag har rapporterat rätt eller inte, om åtgärd utförts eller inte, thats it. Jag önskar inte ens veta vad för åtgärd. Gjorde jag rätt eller inte, räcker. Om jag ens behöver förklara det, är jag inte ny här, möjligtvis korkad i vissas ögon men hallå, jag fattar att ingen komma ingen har tid att sitta och gaggmessa med folk. Men en moderering som bekräftar om det finns fog för rapportering eller inte tycker jag inte är för mycket begärt. Jag tror att det skulle göra det tydligare för folk vad man bör rapportera eller inte med tiden.
Jag ber om ursäkt för det kollektiva trauma jag åsamkat er med denna teoretiska önskan jag hade. Jag ska dra ett par extra ave maria innan läggdags.