Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Klipper det som sticker ut men inte det som är i örat. Det är ju meningen att det ska vara där av en anledning liksom. Hindra smuts från att hamna i öronen t.ex. och skydda mot väder o vind.
Skulle hemskt gärna klippa bort tofsarna som sticker ut, men eftersom min häst vägrar låta någon röra hans öron utan att man bremsar honom låter jag bli. Tycker det är onödigt att använda sig av så hårda metoder för att få bort lite hår, så jag står ut med det
Trädgård & Växter
Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.