Trickträna katt?

Thrill

Trådstartare
Nu har jag äntligen fått något att engagera mig i när jag är hemma och är förkyld. Jag har börjat trickträna mina två kastrerade hankatter! Just nu har vi kommit så långt att dom kan sitt, stå, upp på kommando :banana:
Dom tycker det är jättekul och lär sig snabbt! :D

Någon annan som har försökt? :angel:

Sv: Trickträna katt?

vart var svaren du hade fått ? asså vad hette tråden? :)

Sv: Trickträna katt?

Jag tränar lite då och då en av våra katter att sitta, stå(på 2 ben) och att stå och snurra runt!:) det sistnämda är fortfarande under inlärning men hon kan snurra ett halvt varv och hålla balansen!;) men hon gör inte når trick gratis, utan hon ska ha godis eller helst en ost bit för att göra som ja vill.:smirk:

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 932
Senast: Badger
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Bison
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 208
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 594
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama