Tretorns nya färger

Sv: Tretorns nya färger

ha ljusblå :P det är jättefint på fuxar

de har ja :p det bästa me dom e ju att man kan spola av dom

hur mkt får man berätta?? *hihi*

Jag ska jaga mig rätt på ett par bruna nu under falsterbo :) mumma så jag lääägntar..

Återkommer så snart jag har allt info i huvet.. :P så pmar jag dig..

precis när jag skulle beställa ett par svarta såg jag dom marinblåa, så nu kan jag inte bestämma mig! :angel:

en liten defekt är som ja faktiskt upptäckte idag när ja red en kompis "bockhäst" var att det knappt fanns ngn klack så hela mitt ben åkte rakt igenom stigbygeln när hon bocka xD inga påhopp nu hära bara för att ja åkte framför sadeln för ja äger på att sitta kvar...XD men den pånnyn är svår

Mina som är drygt ett halvår gammla är helt paj nu fast och andra sidan använder jag dom som slit och släng stövlar

Så blir till att köpa ett par nya nu i veckan sen köpa de bruna när de kommer i sommar istället

kl

Var i min affär häromdan och beställde ett par marinblå :)
Men enligt dem så skulle de inte få sälja dem förrens efter Falsterbo så jag får hålla ut tills dess :p

Usch, Tretorn stövlarna är helt hemska!:eek:

Men de bruna och mörklblå var de snyggaste om jag måste välja:smirk:

fortfarande det fulaste som någonsin skapats och jag undrar när trenden ska ge med sig, så att varenda tretornstövel som någonsin sett solens ljus begravs längs bak i en garderob. vore en sak om dem fanns i helsvart, utan vit piping och om foten inte vore ungefär lika stor som en simfot. men det är fortfarande sjukt mkt pengar för en gummistövel.

:bow::angel:

Jag har beställt nu ett par gråa...comfort dock ;D

De svarta som jag vill ha lanserades nite förräns om 2månader...orkade inte vänta...så gråa blir de...för 2.500:-

Liknande trådar

Hemmet ar en fondvägg med denna tapet (ljusblå med vita döskallar). Det är den enda hela väggen i rummet, alltså inga stora ytor kvar. Det...
Svar
6
· Visningar
5 563
Senast: Ishtar
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·
Hoppning Idag hämtade jag min Prestige bricole som jag beställt i storlek full och jag va tvyngen att spänna ut i sista hålen men fick ändå...
Svar
12
· Visningar
1 739
S
Utrustning Skulle behöva lite tips och smakråd till ny utrusting. Får förhoppningsvis hem min nya häst om ca en vecka! Det är en stor fux med lite...
2
Svar
31
· Visningar
2 057
Senast: Mazarinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar