Tretorns nya färger

Sv: Tretorns nya färger

Dom bruna står på min önskelista (trotts att jag hatat dom innan!)
Men man kan ju inte rida med svarta stövlar till brun utrustning? :eek: (fast det kommer att bli jobbigt om jag ska byta när jag byter häst, den andra har ju svart! :angel:)

Fast "designern" MB gör ju inte längtan bättre, tillhör en av dessa "Anti MB"... (fråga inte varför, för det har jag ingen aning om!)

Marinblåa:love:...har nyss köpt mig ett par svarta:d * tusan också*

jag skulle vilja ha ett par svarta, dock ligger det inte på prio ett just nu. Kanske till hösten...

Åhh fasen vilka snygga, de ljusblå! :love: Sånna ska jag beställa, helt underbara. Fast hade dock hellst viljat haft ett par rosa, sånna som Sorbe har "gjort" :love:

Ja jag fick ju höra att de skulle komma i bla guld men jag är glad att det inte blev så! :p

BTW så köpte syrran ett par idag men hon tog ett par svarta då hon inte gillade de andra färgerna.

De bruna skulle vara snygga att ha och rida i hemma, dock inte på tävling. Då vill jag ha mina fina i läder:p

fortfarande det fulaste som någonsin skapats och jag undrar när trenden ska ge med sig, så att varenda tretornstövel som någonsin sett solens ljus begravs längs bak i en garderob. vore en sak om dem fanns i helsvart, utan vit piping och om foten inte vore ungefär lika stor som en simfot. men det är fortfarande sjukt mkt pengar för en gummistövel.
Kan bara instämma!
*gnäller vidare*

Jag tycker dom nya färgerna är gräsliga ...
Svarta & röda är helt okej =)! funderar tom att prova ett par svarta :P

assså de stövlarna är så j'''la fula! speciellt de röda, ljusblå. marin och brun:coola , om man måste ha så köper man lätt de svarta!:cool::eek:

Jag blöter en svamp och torkar sedan av dom. det är det som är så jäkla skönt, att man slipper det här med en massa olika smörjmedel. så himla enka att hålla rena :bow:

har de nya färgerna kommit ut än? har kollat runt både på nätet och i butik men kan inte finna att nån fått in de än.

de bruna och mörkblå tycker jag är skitsnygga!

De marinblåa var ju skitsnygga!
Fast jag ska köpa ett par svarta när jag har fått min lön från sommarjobbet, då jag har svart kavaj och hjälm :D

jag är sjukt sugen på de svarta! Blir nog ett par sådana om jag känner mig själv :angel:

Har tidigare varit helt emot dessa stövlar men tycker faktiskt dem svarta och marinblåa ser helt ok ut. De röda och ljusblå är dock en aning för mycket, lite stil måste man ha.. ;)

Njaaa. Om några så dom marinblåa.

Har faktiskt smått börjat acceptera dom.
Vart är världen på väg?! :eek: :p Haha

Jag VILL ha ett par svarta, tycker dem är lätt snyggast!!
Men jag har inte råd att lägga så mkt på stövlar:mad:

fortfarande det fulaste som någonsin skapats och jag undrar när trenden ska ge med sig, så att varenda tretornstövel som någonsin sett solens ljus begravs längs bak i en garderob. vore en sak om dem fanns i helsvart, utan vit piping och om foten inte vore ungefär lika stor som en simfot. men det är fortfarande sjukt mkt pengar för en gummistövel.

Haha! Så rätt! :rofl: :bow:

Liknande trådar

Hemmet ar en fondvägg med denna tapet (ljusblå med vita döskallar). Det är den enda hela väggen i rummet, alltså inga stora ytor kvar. Det...
Svar
6
· Visningar
5 563
Senast: Ishtar
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·
Hoppning Idag hämtade jag min Prestige bricole som jag beställt i storlek full och jag va tvyngen att spänna ut i sista hålen men fick ändå...
Svar
12
· Visningar
1 739
S
Utrustning Skulle behöva lite tips och smakråd till ny utrusting. Får förhoppningsvis hem min nya häst om ca en vecka! Det är en stor fux med lite...
2
Svar
31
· Visningar
2 057
Senast: Mazarinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar