Tretorns nya färger

Sv: Tretorns nya färger

det är underbart sköna oxå :D

Okej :D Men hur är dom i storlekarna. Jag har 37 i skostrl. och ganska korta och smala ben. Har alltid haft problem med att hitta stövlar, blev så glad när jag äntligen hittade ett par som faktiskt passade.

de svarta är finast tycker då jag... de ljusblå var gräsliga :eek: :p

jag har korta ben oxå o 37, dock inte så smala :angel:
hur bred är du om vaden?

Tyckte alla var skit snygga, älskar ju bebifärgerna så de ljusblåa var ju söta. Så nu väntar jag på bebirosa :angel:

dom bruna är helt UNDERBART snygga... sånna ska jag ha har suttit och väntat på att de nya färgerna ska komma ut..

ska inhadla dem i slutet av månaden när lönen kommer.. :)

Jag gillar de bruna, brunt är fint på i stort sett alla hästar och med alla andra färger också.
Dock har jag ju problem att hitta ridstövlar som passar mina tunna fötter och taniga vader ;) Måttbeställt is the shit liksom.
Nåja, man kan ju prova på Eurohorse antar jag och se hur illa det är.

Tycker fortfarande att de är lika fula :p
Fast de var helt klart snyggare i marint och brunt än i rött .

Jag väntar på dessa. :love:

tretorn.jpg

Shit var coola! Tänkte förut att det var konstigt att dom inte fanns i rosa. fast jag trodde ju dom skulle komma i ljusrosa, men dom där var ju bara för coola!! Tror du dom har kommit till eurohorse?

de marinblå var ju skitsnygga, bruna med men dom ljusblå var lite för mkt tycker jag..synd att jag är för smal för dom :(

har också samma problem som du. de e både förvida och förkorta :p

men ska väl prova dem igen på scandinavium för de KAN ju ha ändrat lite i modellerna :D (hoppas det iaf )

Liknande trådar

Hemmet ar en fondvägg med denna tapet (ljusblå med vita döskallar). Det är den enda hela väggen i rummet, alltså inga stora ytor kvar. Det...
Svar
6
· Visningar
5 563
Senast: Ishtar
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·
Hoppning Idag hämtade jag min Prestige bricole som jag beställt i storlek full och jag va tvyngen att spänna ut i sista hålen men fick ändå...
Svar
12
· Visningar
1 739
S
Utrustning Skulle behöva lite tips och smakråd till ny utrusting. Får förhoppningsvis hem min nya häst om ca en vecka! Det är en stor fux med lite...
2
Svar
31
· Visningar
2 057
Senast: Mazarinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar