Tretorns nya färger

Sv: Tretorns nya färger

Jag gillar inte alls de där stövlarna överhuvudtaget. Är klassisk, och gillar läderridstövlar bäst. Stilrent! :)

Finns det måttlistor någonstans?

Är sugen på att köpa, vill eg ha dom röda, men jag rider ju bara dressyr. Domaren dör av chock när man kommer.:rofl::angel:

Synd att dom bruna inte var mörkare, dom marinblåa är iofs snygga. Vet att det inte ska bli svart (alla har svarta) eller ljusblå.

jag tycker bara de bruna och svarta e snygga. Tycker inte om när färgen blir för mkt då sjäölvaste stövlarna redan är "ganska så mkt". Jag har ett par svarta :)

Jag tycker de röda o ljusblåa är hemskt fula :crazy: Men de andra hade jag kunnat tänka mig :d:o

knapp

Åh jag vill ha dom svarta... eller dom bruna... dom är ju så galet snygga!!! :love: Men det lutar åt svarta..

Cronis är på din sida. Gräsliga. Tradition förbjude dem.

Åhh vad fina :love:

vill ha ljusblåa och en ljusblå MIPS-hjälm :p

De bruna var as-läckar...ska kolla in de på skandivanium

köpte ett par svarta igår assköna och dom ända ja får in vaderna i har jättetjocka men är ändå smal:s

Ljusrosa stövlar kommer snart ut på marknaden. dock ej från tretorns....

:P

Tycker dom svarta e helt sjukt snygga!! men dom marinblåa va också snygg, skulle nog aldrig kunna sätta på mig som bruna hihi

På tretornstövlarna?

18801616.jpg

Liknande trådar

Hemmet ar en fondvägg med denna tapet (ljusblå med vita döskallar). Det är den enda hela väggen i rummet, alltså inga stora ytor kvar. Det...
Svar
6
· Visningar
5 563
Senast: Ishtar
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·
Hoppning Idag hämtade jag min Prestige bricole som jag beställt i storlek full och jag va tvyngen att spänna ut i sista hålen men fick ändå...
Svar
12
· Visningar
1 739
S
Utrustning Skulle behöva lite tips och smakråd till ny utrusting. Får förhoppningsvis hem min nya häst om ca en vecka! Det är en stor fux med lite...
2
Svar
31
· Visningar
2 057
Senast: Mazarinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar