Tretorns nya färger

Sv: Tretorns nya färger

tycker jag med nu..

först bara bläää sen bara :love:
men så tycker jag om allt haha

JAg har aldrig tyckt de där är snygga, så jag gillar inte dom nya färgerna heller... :p

De marinblå står på min önskelista! :love:

De marinblå var faktiskt rätt coola! :D

Ev ett par marinblå för min del.
Fast jag är iofs mer sugen på Parlanti, men de jag vill ha kostar typ 8000 :( :p

jag är sugen på både och :p

kan det inte bli skandinavium lite fortare ? tack :D

ååh, marinblå eller bruna vore ju snyggt :p beror kannske lite på utrustningen..

Dom marinblåa var jättesnygga. dom ljusblåa var coola :d

Jag VISSTE att dom nya färgerna skulle komma precis när jag köpt mej mina svarta, så var det när jag köpte min speed air oxå. men jag kommer nog allt ta och köpa ett par i någon av dom nya färgerna lite senare :love:

Jag har aldrig tyckt om dom stövlarna, men dom marinablåa var ju faktiskt rätt coola:D

fortfarande det fulaste som någonsin skapats och jag undrar när trenden ska ge med sig, så att varenda tretornstövel som någonsin sett solens ljus begravs längs bak i en garderob. vore en sak om dem fanns i helsvart, utan vit piping och om foten inte vore ungefär lika stor som en simfot. men det är fortfarande sjukt mkt pengar för en gummistövel.

jag har brda fötter o tycker de är kals, de är ju sjukt snygga!
man ska inte va så himla torr ;)

De marinblå gillar jag faktiskt, tycker denna stövel ser bättre och bättre ut ju mer jag ser den ;)

Bra märke också, så förmodligen bra kvalitet :)

Dom ljusblåa :love:

Vad kostar såna där stövlar egentligen? Ska köpa ett par nya stövlar på mässan och tänkte köpa ett par jag haft förut (kostar runt 1000 kr) men tretorn är ju lite roligare.

Liknande trådar

Hemmet ar en fondvägg med denna tapet (ljusblå med vita döskallar). Det är den enda hela väggen i rummet, alltså inga stora ytor kvar. Det...
Svar
6
· Visningar
5 563
Senast: Ishtar
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·
Hoppning Idag hämtade jag min Prestige bricole som jag beställt i storlek full och jag va tvyngen att spänna ut i sista hålen men fick ändå...
Svar
12
· Visningar
1 739
S
Utrustning Skulle behöva lite tips och smakråd till ny utrusting. Får förhoppningsvis hem min nya häst om ca en vecka! Det är en stor fux med lite...
2
Svar
31
· Visningar
2 057
Senast: Mazarinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar