MetalFairy

Trådstartare
Någon som sett nåt efter hingsten Trenton (som blev gdk -03 var det va?) eller använt honom själv? Är otroligt förtjust i Tip Top så det skulle vara kul o veta om sonen är nåt o hänga i julgranen... :)

Sv: Trenton

Tiptop och Trenton är ljusår från varandra.... och Trenton har inte fått många ston om än några alls.

Trenton och hans ägare bor inte så lång ifrån mig och jag har sett honom ett par gånger ute på dressyrtävlingar.

Jag tycker inte han är fin och han har inte (tror inte det i alla fall) gjort några stora prestationer på tävlingar heller.
Kolla resultatlistorna...

Jag har själv sett Tip top och blev kär :love: ..
Och när jag såg Trenton på bruksptovet & på bredders så blev jag besviken bägge gångerna :cry:
Det är ingen hingst att rekomendera :(

Ok tack för svaren.
Såg Trenton på bruksproven o han ju ingen direkt hingstkaraktär om man säger så.
Skulle gärna använda Tip Top på mitt sto. Skulle kanske bli litet dock. Nån som vet om det finns sperma kvar efter honom i Sverige eller är det helt kört? :cry:

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 932
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 815
Senast: Bapelsin
·
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 445
Senast: Lyxzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka