Travsele till shetland

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
F

Fjunet

Någon här som vet om travselar i storleken shetland även passar minishettisar? Hur liten kan en travsele i storlek shetland bli (dvs, hur liten blir den på innersta hålet)? Såg en travsele till shettisar i storlek 100 - vad menas med 100?

Ber om ursäkt om det är lite förvirrande :o

Sv: Travsele till shetland

jag har svårt att tro att en sele till shettis skulle passa till en mini. På min ena shettis har jag selen helt inspännd och på den andra har jag två hål kvar, men vad det är för storlek på dem vet jag inte(mera än att de e shettis)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är lite nyfiken på hur det ser ut runt om i landet, då jag själv upplevt att den vård man erbjuds kan variera väldigt beroende på...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 056
Senast: corzette
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
1 041
Senast: Gulis
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 441
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 640
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10