Travsändningar i efterhand???

Cambrie

Trådstartare
Någon som vet om man kan se TV4as travsändningar i efterhand någonstans på nätet? De ska tydligen köra en repotageserie om Salma Bokos föl fram till elitauktionen nästa år, och hade första inslaget igår... Eftersom jag hade Salma som passhäst skulle det vara väldigt roligt att se, jag satt dock inte framför travet igår.... Någon som vet om man kan hitta programmet någonstans?

Sv: Travsändningar i efterhand???

Gå in på tv4.se
klicka på tv4 anytime då öppnas ett nytt fönster, sen klickar du på sport och sen trav.
Sen är det bara klicka på det datumet du har missat :)

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 007
Senast: Liran
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 422
Senast: Solstig
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat