Travkuskar

Z

Zita

Det är inte ofta jag spelar på trav, men då jag gör det streckar jag alltid för B Goop och E Adielsson. De vinner ju nästan jämt. Har jag fel??

Sv: Travkuskar

nästan jämt vill jag inte påstå dom vinner ju "bara" ca 20% av sina starter, men dom kör ju så många löp så det kan verka att dom vinner hela tiden :D

De vinner inte alltid, men för det mesta! Så känns det iallafall. Såg på Tv bara häromdan, då Adielsson lyckades med det svåra konststycket att bara komma tvåa, och det rejält också, det var säkert 50 meter till ettan.

Erik vinner inte alls så mycket. Han ligger på 7:e plats i år och har 12,9 i seger% Av de 10 främsta kuskarna är det bara en som har sämre seger%.

Björn däremot vinner rätt mycket, han har vunnit mer än dubbelt så många som Erik i år och har seger% 21,0.

Men Erik Adielsson kör väl inte heller lika mycket längre heller?

Han skulle väl satsa på kvalitet istället för kvantitet dom närmaste åren..?

Eller är det bara jag som tror det i o m att vi "saknar" honom på Åby på torsdagarna..:p

Liknande trådar

Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och...
2
Svar
21
· Visningar
1 243
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 021
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 493
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 305
Senast: Norma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka