BallsOfSteel

Trådstartare
Hejsan. Finns det någon annan travkanal än atg-live som man kan se på TV direkt? Har både finska och norska travkanalen på TV men hittar ingen svensk. Någon som vet ? :confused:

Sv: travkanal

nä finns tyävrr ingen svensk. visste inte att finland hade..
Danmark har dantoto...

hur får du in den finska o norska?

vi hade den danska o norksa innan när de gick o finna de rätt koderna. går ju inte nu mera.

Alltså jag fattar egentligen inte hur det funkar men vi har en dreambox så vi har typ hur många kanaler som helst. :o
Tyckte jag skulle ha atg-live kanalen men tydligen inte.

Den finska kanalen brukar sända ATG live då och då. Storlopp samt vissa lunchsändningar och ibland någon kvällssändning - verkar dock oftast vara från banor i landets övre regioner.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hejsan! Jag fick betydligt mer tillbaka på skatten 2024 än vad jag brukar få. Nu undrar jag om det kommer se likadant ut 2025? (Om man...
Svar
15
· Visningar
957
Senast: MissFideli
·
Samhälle Att Northvolt inte går så bra köper jag fullt pga att upplägget inte varit helt genomtänkt men det blir billigt att köpa för någon annan...
2
Svar
34
· Visningar
1 824
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar