D
dolphinsmile
Vilka tänker ni välja i år? och varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi funderar på Gigant Neo. Eller jag vill det, eftersom jag gillar Super Arnie, och han är för gammal, och då får någon av hans söner göra jobbet istället.
Pine Chip är ochså ett önskemål. Han är ett säkert kort.
gulan
Kan inte låta bli att rätta dig lite, eftersom jag satt och kollade igenom Muscle Memory igår. (fick hem ett sto igår från MM's ägare, och hon ska semineras med honom).
Mucle Yankee är pappa, farfar är Valley Victory, men Pine Chip är däremot morfar.
Jag vill ha ett tidigt föl. Personlig åsikt är att det är bättre att fölis föds tidigt eftersom det ändå inte är så aktivt i början. Föds de sent så stallas de in just när de börjar bli som aktivast. Och gräs käkar de inte heller i början. Och ju tidigare det föds ju mer färdigvuxet hinner det bli.
.
tror det blir en åkre lurifax och en mörtvedt jerkeld. inget helt spikat ännu..
Om man grusade hagar och bor i södraste Skåne så slipper man det
Och det är en jäkla skillnad även när de är 1,5. Jag var och reaserchade på Brodda i höstas.Det var som natt och dag om man jämförde de tidigt födda och de sent födda.
Knappast.......Det hade ju varit extremt konstigt om 4 månaders skillnad inte märks...
Brodda har ju extremt många hästar så det fanns mkt att jämföra med.
Vilka tänker ni välja i år? och varför?