Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sånna sidor ska man inte vara inne o läsa på...inte bra för "pumpen"
hallå i stugan allt väl med er? var ett bra tag sedan jag var här inne.. nåt spännande som har hänt?
Du kan ju inte bara försvinna så där! Har ju varit i kontakt med Hasse Aro och Leif GW Persson i Efterlyst.......:
hallå i stugan allt väl med er? var ett bra tag sedan jag var här inne.. nåt spännande som har hänt?
jag har mailat dig som en TOK typ... en gång iofs :smirk: jo, känner du till en Dahlia Sign?
haha ja det gör jag! oj måste läsa min mejl då
är det DÄRFÖR jag kände igen hennes namn? jag är inte kvar hos lasse, men hon kom strax innan jag slutade. du kan nog prata mer med YaHilweh om hur det går för henne, men vad jag har hört så går det bra!
haha hon var väl söt, små ögon hade hon
men jag hittar inget mejl?! iofs har jag 116 olästa...
Hmm skumt... jag liger nog bland de 116... hehe.
Å jag älskade henne! Så jäkla rädd som hon va när vi hämtade henne... tovig i manen & svansen & alldeles bajsiga men hon började bli en svan innan hon åkte. Hörde sen av nya ägarna att de fick ett bakslag med henne.
det kan nog stämma, för de hade inte tömkört henne så mkt tror jag när hon kom.
måste vart jobbigt när hon åkte, det är aldrig kul när det är en häst man tycker om så.
måste bara undra om det var någon annan än jag som var ruskigt imponerad utav Lugdunum idag