Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Igår hade min man varit o shoppat.
Han köpte ett nytt täcke o en ny grimma,till den store vackre röda.:bump::banana:Och jag fick en mössa.:confused:
Det märks vem som är prioriterad i denna familj.:smirk:

Sånna sidor ska man inte vara inne o läsa på...inte bra för "pumpen" ;)

haha nee du har så jädrans rätt :D pumpen har varit hög lite då & då :rofl:

Nu har vi just kommit hem med tomt släp, men Wisse får det toppen på nya stället bara han ger folket en chans :smirk:

hallå i stugan :D allt väl med er? var ett bra tag sedan jag var här inne.. nåt spännande som har hänt?

hallå i stugan :D allt väl med er? var ett bra tag sedan jag var här inne.. nåt spännande som har hänt?

Du kan ju inte bara försvinna så där! Har ju varit i kontakt med Hasse Aro och Leif GW Persson i Efterlyst.......::mad:

måste bara undra om det var någon annan än jag som var ruskigt imponerad utav Lugdunum idag :love: :d

haha ja det gör jag! oj måste läsa min mejl då :p

min gamla pålla! Hur är det med henne..? sett att hon är till salu.
Har hon skärpt till sig? Tog mig 2 månader innan jag fick borsta, klappa rumpan & magen. Innan hon åkte fick jag på selen utan bråk :D I just :love: her!!!

JA SKÄRPNING!!!;)

är det DÄRFÖR jag kände igen hennes namn? jag är inte kvar hos lasse, men hon kom strax innan jag slutade. du kan nog prata mer med YaHilweh om hur det går för henne, men vad jag har hört så går det bra!

haha hon var väl söt, små ögon hade hon :p:angel:

men jag hittar inget mejl?! iofs har jag 116 olästa... :cool:

Lugdunum... :love: Ojojoj...
Vilken upphämtning!! Trodde inte det var sant! Måste vara det längsta sista varvet nånsin men han ger sig inte!!
Tänk om nån av mina bara hade en liten liten del av det där... Suck, vad är en bal på slottet.....?

är det DÄRFÖR jag kände igen hennes namn? jag är inte kvar hos lasse, men hon kom strax innan jag slutade. du kan nog prata mer med YaHilweh om hur det går för henne, men vad jag har hört så går det bra!

haha hon var väl söt, små ögon hade hon :p:angel:

men jag hittar inget mejl?! iofs har jag 116 olästa... :cool:

Hmm skumt... jag liger nog bland de 116... hehe.

Å jag älskade henne! Så jäkla rädd som hon va när vi hämtade henne... tovig i manen & svansen & alldeles bajsiga :( men hon började bli en svan innan hon åkte. Hörde sen av nya ägarna att de fick ett bakslag med henne.

Hmm skumt... jag liger nog bland de 116... hehe.

Å jag älskade henne! Så jäkla rädd som hon va när vi hämtade henne... tovig i manen & svansen & alldeles bajsiga :( men hon började bli en svan innan hon åkte. Hörde sen av nya ägarna att de fick ett bakslag med henne.

det kan nog stämma, för de hade inte tömkört henne så mkt tror jag när hon kom.

måste vart jobbigt när hon åkte, det är aldrig kul när det är en häst man tycker om så.

tänk om man hade en sån häst...

men gooparnas fransman då? den som man inte kan stava till Q.....? Det är en fin häst de.....

jag är väldigt förtjust i Manhattan jag (L) :D

det kan nog stämma, för de hade inte tömkört henne så mkt tror jag när hon kom.

måste vart jobbigt när hon åkte, det är aldrig kul när det är en häst man tycker om så.

Ja det var inet så kul. Det var lättare med kull systern Denice... henne kunde man göra precis vad man ville med. Jag brukade longera dem mkt, och på slutet med sele. Tömmade 4-5 ggr med Dahlia innan de åkte. Denice tömmade vi säkert 10-15 ggr. Men hade inget bra ställe att sätt dem i vagn. Ville ju inte ha direkt rassel & pling bland tallar & granar... :rofl: Dahlia var rätt knepig, mer rädd, och hon litade på mig på slutet. I annonsen står det att hon är bra i psyket. Hon måste ha ändrat sig mkt.

måste bara undra om det var någon annan än jag som var ruskigt imponerad utav Lugdunum idag :love: :d

Han var ju bara totalt otrolig! :bow:
Nästan så man blir lite mörkrädd när man ser dagens hästar! Snart måste de ju börja stoppa, men de blir bara mer och mer otroliga! :eek::d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 201
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 608
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA