Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Attans att CoP missade chansen att överta min Supergillare! :D åker till nytt hrm i Enköping på lördag.. lite snyft snyft:cry: är det, men hård som stål som man är så överlever man juh det åsså:p

Lookahead; hittade bilder på Prillan idag från när hon åkte från oss 25/5-06. Massa man på en spinkig kropp! Strosade i hagen med sina shettiskompisar Isabella & Daphne. Sååå söööta!!:bump:

Attans att CoP missade chansen att överta min Supergillare! :D åker till nytt hrm i Enköping på lördag.. lite snyft snyft:cry: är det, men hård som stål som man är så överlever man juh det åsså:p

Lookahead; hittade bilder på Prillan idag från när hon åkte från oss 25/5-06. Massa man på en spinkig kropp! Strosade i hagen med sina shettiskompisar Isabella & Daphne. Sååå söööta!!:bump:

Åhh! Du vill inte dela med dig av dom och skicka? :love::angel:
Måste uppdatera bloggen, men kommer komma lite ordentliga kort på henne. Hon har växt så dant under vintern, är verkligen lång som en buss :eek:. Sedan har hon musklat på sig rejält!

+ att man får tillbringa timmar med att slå på alla dessa tappskor! :mad: Man kommer ner till stallet och lite småbrått att hinna iväg innan det blir mörkt, och så har man självklart 1 eller 2 skor att slå på innan..

Ibland undrar jag vad vi håller på med?:confused:
Vi kanske ska börja med marsvin istället.:D
Fast idag känns det bättre.Minus grader ute.:bump:
Mer behöver jag inte säga.

Fast idag känns det bättre.Minus grader ute.:bump:
Mer behöver jag inte säga.

Det kanske skulle vara lite lättare! :idea: Eller barfota metod på travhästar?

Ja, vi har fått kallare väder och massor av snö under natten. :D JIPPI! Hästarna var tokgalna i morse när de kom ut och upptäckte det, och nu kan de ju rulla sig utan att bli som några stora vandrande lerklumpar :idea:

Åhh! Du vill inte dela med dig av dom och skicka? :love::angel:
Måste uppdatera bloggen, men kommer komma lite ordentliga kort på henne. Hon har växt så dant under vintern, är verkligen lång som en buss :eek:. Sedan har hon musklat på sig rejält!

Jag ska glo vilka jag vill skicka , måste juh ha några kvar sen som ronden kan lägga in inför alla storlopp ;) PM:a adressen!!

Marsvin?

Har 2 st, får juh magsår av deras eviga pipande & tjattrande så fort man prasslar med en påse,öppnar kylskåps dörren! För att inte tala om när de ska ha sköj med varann, båda är visst gay men ändå inte... :o

Marsvin?

Har 2 st, får juh magsår av deras eviga pipande & tjattrande så fort man prasslar med en påse,öppnar kylskåps dörren! För att inte tala om när de ska ha sköj med varann, båda är visst gay men ändå inte... :o

Det är faktiskt inne o var gay!!:D
Och inte blir dom lerig upp till örorna,inga våta täcken,
själ får jag vara torr o ren.:bump::D

.. och man har inte andningsnöd när man väl kommer fram till de som inte kan komma gåendes själva till utgången. Leran är ju som klister! Nu har de nya släta frusna hagar - så skönt så!

.. och man har inte andningsnöd när man väl kommer fram till de som inte kan komma gåendes själva till utgången. Leran är ju som klister! Nu har de nya släta frusna hagar - så skönt så!

Visst är det härligt med vinter ibland.:bump::banana:
Fast snart gnäller jag väl om att det är för kallt.:crazy:
Man blir aldrig nöjd.:eek:

Senast ändrad av en moderator:

Det är faktiskt inne o var gay!!:D
Och inte blir dom lerig upp till örorna,inga våta täcken,
själ får jag vara torr o ren.:bump::D

Men ursch å fy, skaffade ju faktisk "svinen" till min 3 års grabb! Kan väl iaf vara lite fina i kanten... Men de pinkar så fort de kommer ur buren, bajset bara rammlar ur dom & buren (köpte en ny, 4 ggr så stor som den de kom i för 1250 kr:eek:) luktar skunk efter 2 veckor typ.....

Men ursch å fy, skaffade ju faktisk "svinen" till min 3 års grabb! Kan väl iaf vara lite fina i kanten... Men de pinkar så fort de kommer ur buren, bajset bara rammlar ur dom & buren (köpte en ny, 4 ggr så stor som den de kom i för 1250 kr:eek:) luktar skunk efter 2 veckor typ.....

o folk har försökt talat om för mig vilka rara djur detta är.....nänä det går jag inte på

Men du,det var :devil:va dyra dom va dom små svinen!!
Jag tror att jag håller mig till den store,vackre, röda.:love:
Han kissar inte på golvet.:crazy:

Idag har ett par av våra tvååringar gått intervaller på rakbanan, 43 åkandes :bump: :bump:
Tränaren är lyrisk .....
Dom andra två är som inte riktigt lika försigkomna :angel:
..och dom två JAG har hand om har inte ens börjat gå tempo....

To B Sold

*kl*

Kommer ni ihåg att det var lite namngivningsyra på travbuke i höstas? Bland annat så skulle Snow Whites lillebror e. Tom Ridge - Mom's Millionaire namnges i en tävling på det amerikanska travförbundets hemsida. 304 personer kom med drygt 700 förslag och ägarna valde slutgiltigen Priceless Prince. Hästen hette tidigare To B Sold.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 201
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 608
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA