Travfolkets snacktråd, del III

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Popfinger
  • Startdatum Startdatum
Sv: Travfolkets snacktråd, del III

*kl*

Har fått gnistan tillbaka och löst ut tränarlicensen igen!!
Redovisat vaccinationer och redigerat träningslistan...så nu kan det vara på gång! :laugh:

Blir så jäkla irri!!!!! Varför ska tv4 be ÅS om ursäkt? För vad? Be om ursäkt för att sedan få intervjua honom på nåder, kanske betala för att intervjua honom. Näää, vi klarar oss utan stutar som honom.:devil:

Blir så jäkla irri!!!!! Varför ska tv4 be ÅS om ursäkt? För vad? Be om ursäkt för att sedan få intervjua honom på nåder, kanske betala för att intervjua honom. Näää, vi klarar oss utan stutar som honom.:devil:

Jag tycker han gör rätt jag :)
270892_2113256264682_1043933806_2516088_326035_n.jpg

:rofl::rofl::rofl:

Jag trycker han är en överreklamerad fjant.

Den som förlorar mest på det är ju TV4 och i förlängningen travet.
Eftersom den stora dominanten just nu inte pratar i tv och tv bråkar med honom. Travet förlorar tittare på tv och därmed mindre spel och mindre pengar. Så kanske dags för travet att gå in o tala om för TV4 vad dom ska göra eller sälja rättigheterna till något annat företag.

Den som förlorar mest på det är ju TV4 och i förlängningen travet.
Eftersom den stora dominanten just nu inte pratar i tv och tv bråkar med honom. Travet förlorar tittare på tv och därmed mindre spel och mindre pengar. Så kanske dags för travet att gå in o tala om för TV4 vad dom ska göra eller sälja rättigheterna till något annat företag.

Du menar att folk bojkottar travet för att Svanen inte pratar med tv4?

Själv är jag mer inne på att bojkotta travet just för att Svanen fortfarande existerar inom sporten och inte nog med det, han hyllas... :crazy:

Amen!

Civil a. Vad skulle tv4 göra då? Säg att dom ber om ursäkt för inget men ändå. Det lär inte dröja länge innan han har surnat till igen....Och betalt kan han oavsett inte få.

Du menar att folk bojkottar travet för att Svanen inte pratar med tv4?

Ja?
Låter det så konstigt?
Folk vill ju höra vad den överlägset bästa tränaren i landet har att säga när han vinner. Får dom inte höra det i TV o inte har tid/lust för ATG live så struntar dom hellre i det.

Själv är jag mer inne på att bojkotta travet just för att Svanen fortfarande existerar inom sporten och inte nog med det, han hyllas... :crazy:

Jag skulle snarare bojkotta travet för alla tramstränare som har A licens.
De som påstår sig vara "unghäst tränare" men kör in nada. Éller alla dom som kör in några hundra tusen och har kvar sin A licens. Rena skämtet.

Alla höga käkar som inte regleras, alla total idiotiska doping regler (tex liniment blue).

Alla barfota körningar som inte kontrolleras, alla som rycker hästarna i munnen istället för att köra.

Behöver jag fortsätta?

Jag vill inte längre veta vad Svanen har att säga. Inte hört någon annan önska det heller.

Ja?
Låter det så konstigt?
Folk vill ju höra vad den överlägset bästa tränaren i landet har att säga när han vinner. Får dom inte höra det i TV o inte har tid/lust för ATG live så struntar dom hellre i det.
Jag vet inte hur många som är så jätte intresserade av vad kusken har att säga efter ett lopp de själva sett, så de slutar spela för det?

Vad säger kuskarna i internuven?
Hästen var bra?..
Jo, annars hade den nog int evunnit?

Jag skulle snarare bojkotta travet för alla tramstränare som har A licens.
De som påstår sig vara "unghäst tränare" men kör in nada. Éller alla dom som kör in några hundra tusen och har kvar sin A licens. Rena skämtet.

Alla höga käkar som inte regleras, alla total idiotiska doping regler (tex liniment blue).

Alla barfota körningar som inte kontrolleras, alla som rycker hästarna i munnen istället för att köra.

Behöver jag fortsätta?

Unghästtränarna har väl inte så stor möjlighet att köra in så mycket pengar, men är väl värda för de tränare som inte har tid/lust/plats att träna upp, utan tar över efter premie.
Ganska vanligt upplägg?
Men vad har du för problem hur mycket pengar folk kör in och hur rörelsen går?

Men alla dessa fel gör ju inte andra fel mer rätta?

Liknande trådar

• Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Parfym
  • 🎄Jul 2024🎄
  • Borstning av tänder