Travfolkets snacktråd, del III

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Popfinger
  • Startdatum Startdatum
Sv: Travfolkets snacktråd, del III

Jag måste berätta :D.
Beställde hem videon från Karmas segerlopp. Referenten hinner reffa in Lars Lindbergs häst som vinnare,innan han ens upptäcker att Karma kommer fort ut i banan.
Lindberg var efter loppet lika säker på att han vann,som Kajsa var på att hon förlorade. Så Lindberg vänder upp för att segerdefilera och Kajsa åker hem. När resultatet kommer så är han redan borta vid publikplats. Ridå :o. Tur det inte var någon pubilk kvar .

Popfinger ber att få önska alla travtokiga en GOD JUL!

santa-driving-horse.jpg

KL.

Sitter och löser superresanfrågorna. Vad passar bättre på juldagen!
Hoppas ni alla har en bra jul!

Conny Nobell såld till Hornline, blir avelshingst där. Lycka Till!! :bump:

Och Dewey lämnar Kentucky och flyttar till Ontario! :eek:
Man skyller på dalande prispengar i Kentucky Sire Stakes, men jag undrar om han inte har tunt med ston?

Sag det imorse.
Helt forundrad over att nagon faktiskt sagt officiellt vad vi havdat i flera ar. Det finns helt enkelt inget sires stakes program som klar OSS just nu.
Faktumet att vi har olika klasser med gott om prispengar aven pa "grasrots niva" forbattrar chanserna for de som inte ligger i oversta skiktet.
Skall helt klart bli intressant att se hur Dewey tas emot, borde fa full bok iaf.

-KL-

På Söndag kommer min första egna (tävlande) travhäst hem , Marcon Star :love: Har lovat att ta hand om honom för en period åt ägarinnan. Sålde honom som ridis Augusti 2002.
skanna0001-2.jpg

e.Marcon Lep u.Pompa e.Knockout(SU) :)

:eek::eek:

Jag börjar förstå att Bella inte hade en sportslig att se ut på något annat sätt än hon gör... :angel:

Lägg på lite Vibrante och Ideal de Gazeau så... :angel:

*kl*

Fick just mail från Hanover. Jag har lyckats döpa tre av deras fölungar i år. :)Man kan ju skicka in förslag på namn på deras hemsida. Vem var det som döpte någon av deras hästar för något år sedan?

*kl*

Fick just mail från Hanover. Jag har lyckats döpa tre av deras fölungar i år. :)Man kan ju skicka in förslag på namn på deras hemsida. Vem var det som döpte någon av deras hästar för något år sedan?

Netted har namngivit All Star Hanover, vinnare av över en miljon kronor och syster till den kontroversiella vinnaren av Drottningens Pokal, Mystic Lady U.S.

*kl*

Vad döpte du dem till? :laugh:

*kl*

Roligt! :) Jag är också nyfiken på namn och framförallt vilka stammar de har! Minns inte om jag fick mejl, men annars kan du nog se fram mot ett personligt brev och stamtavlor, det fick jag! :)

Ja, jag fick stamtavlorna i mailet. Det var ju jättekul! :)

De heter:

Kendra Hanover (Kadabra - Ken Col Maggie)
Where To Hanover (Donato Hanover - Wherley)
Saigon Hanover (passgångare efter Dragon Again - Sing Flying Monkey)

Vilka fina namn! Ja visst är det roligt! :) Ännu roligare blir det senare om man lyckas följa dem.

KL.

Hur många av er har lämnat in superresan?
Sitter här och väntar på en resa till USA:)

KL.

Hur många av er har lämnat in superresan?
Sitter här och väntar på en resa till USA:)

Jag har! Känner mig hyfsat säker på alla utom två: Varför Ludde grämde sig över Zipperns vinst, och den om högsta snittodds på femlingen. Gissade på att Ludde var fyra timmar för sen, och Ulf Ohlsson på snittoddset.

Förr fick man inte säga svar här men eftersom det var sista dagen att lämna in i dag kan det väl inte göra ngt.
Du har rätt på båda dom du är osäker på.
Hoppas du vinner andra priset:)

Liknande trådar

• Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar