Travfolkets snacktråd, del III

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Popfinger
  • Startdatum Startdatum
Sv: Travfolkets snacktråd, del III

Fundering

Har ni missat infot på Asvt?

Det skall bli två dagars seminarium på ämnen som avel, hingstar, exteriör, travsport m.m.

För 500 kronor (!) får man vara med på allt. Man får fika, lunch och hotell.

Vi (jag och min gubbe) har anmält oss och det finns platser kvar än.

Dom har delat upp det i 3 grupper.
En för ridhästar, en för galoppen och en för travet.

Bara så ni vet...

AM

Viktigt meddelande!

Den gratislänk till lajven som tidigare figurerat på forumet fungerar inte längre.
Det är alltså inte fel på erat håll.....
Återkommer om det dyker upp någon ersättare, annars är det bara att slanta upp på deras hemsida, då får man ju även lopparkivet på köpet.

Ha det gott!

nemen hej Poppen...kul o se dig:love: , fast det blev så hastigt o lustigt senast.....:laugh:

Viktigt meddelande!

Den gratislänk till lajven som tidigare figurerat på forumet fungerar inte längre.
Det är alltså inte fel på erat håll.....
Återkommer om det dyker upp någon ersättare, annars är det bara att slanta upp på deras hemsida, då får man ju även lopparkivet på köpet.

Ha det gott!

Vilken hemsida? PM?

Hemma och har fått totalt hjärnsläpp...

Kommer ni ihåg en numera 6-årig valack??? :confused: Efter betet rör han sig jättefint - så med min nyförvärvade kunskap blir det visst 4 hästar att träna under en tid... :angel:

Fundering

Har ni missat infot på Asvt?

Det skall bli två dagars seminarium på ämnen som avel, hingstar, exteriör, travsport m.m.

För 500 kronor (!) får man vara med på allt. Man får fika, lunch och hotell.

Vi (jag och min gubbe) har anmält oss och det finns platser kvar än.

Dom har delat upp det i 3 grupper.
En för ridhästar, en för galoppen och en för travet.

Bara så ni vet...

AM

Vi ses där då. Jag kommer dit först på fredag eftermiddag. Och sen anmälde jag mig till galoppens seminarier på lördagen för de tyckte jag verkade roligare. Men det är ju ändå hotellet och maten som är det viktiga! :):)

Var inne på hemsidan rummen såg riktigt fina ut :) bättre än en box. Hade gärna åkt upp men känns lite väl långt att köra 25 mil ensam :(
Verkar vara en riktigt intressant föreläsning!

Tänkt bara Lägga in lite bilder på några av hästarna vi har på gården :p

Golden Rock
85965_1251567429.jpg

Golden Rock
64250_1251567298.jpg

Baronessan
57536_1251566656.jpg

Mr President
80573_1251567584.jpg

Rozzo Trick
52074_1251567127.jpg

Connery Tuna
86940_1255169031.jpg

Trist - jag kan inte vara borta mera nu efter veckan på Färingsö och flygturen till en lite större ö i kommande vecka.

Plus att ekonomin säger - Stay!

Pållarna har inte varit billiga i sommar med svårdiagnosticerade gaffelbandsskador, skärskador av staket och sånt... :cry:

Jag får hoppas att ni tipsar mig om jag nu lyckas få märra dräktig nästa år och att hon ger f-n i staketen då.

Det där lät lite jobbigt. Kämpa på.

Jag och sambon anmälde oss, man kan säkert snappa upp något nytt och det var inte så dyrt och skönt att komma ivä'g och få göra något annat. Återstår väl att se om vi får vara med, är ju sista dagen att betala in imorgon...

Nu bär det "snart" av...

Ja inte förrän på torsdag men ändå - och jag vet fortfarande inte ett dugg om hur de löste det med hjälmar och sånt... :crazy:

För trots allt - mn måste ju ha en hjälm som passar annars kan man ju inte köra.

Jag vet inte heller vilken dag vi ska köra eller något - det borde väl finnas NÅN info om det som de kunde skicka ut?

Men det är ju travfolk i ett nötskal... :rofl::rofl:

Hoppas jag får en snäll och BRA för jag har inte framfört häst i gångarten trav mer än några meter de sista 4 veckorna. :eek:

Liknande trådar

• Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?