Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter gårdagens skandalscener på Åby så är jag fruktansvärt besviken. Det känns som om Åke Svanstedt på egen hand tog död på mitt travsportintresse, åtminstone den svenska delen.
Efter att ha bevittnat detta så är jag övertygad om att Svanstedt är skyldig till grisfösaranklagelserna. Mannen är en fuskare ut i fingerspetsarna, och verkar inte tänka längre än plånboken räcker. Endast en mycket lång avstängning, vi talar om år, kan få hoppet att tändas hos mig.
Åke Svanstedt verkar på egen hand vilja sänka svensk travsport.Och han ser ut att lyckas.
Bridge, någon?
Youtubelänk till Drottningpokalen.
maaaarthaaaaaaaaaaaa!
varför är Hunter struken ikväll? Är starten under elitloppshelgen i fara?
Å nej
Dom hittade nån halv grad och valde att behandla o stryka så att INTE elitloppslördan skulle vara i fara, var beredd på att han är vässad till tårna om 14 dagar....
( Vi får lita på att dom vet vad dom gör)
Våran Naffa...
Det kan bli knepigt i bland...
Och jag VILL ha Voltaren-gel på mina ömma armbågar och inte törs jag smörja in mig när det är start i morgon. kassa armbågsleder är förresten rätt korkat när man håller på med trav.
Det får bli nåt 0-karens hästliniment i stället...
Bland det bästa jag har provat är Pharma Strong och B.S Double (blandning av Pharma Strong och Magic Ice).
På led, ligament eller muskler?
Laser tjejen, laser!!