Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...varför strök du på valla ?
Ah! Vad häftigt! Var det någon namntävling eller känner du hästen?
Fyyyyyyyyyyyynndd Hoppas jag att jag har gjort...fortsättning följer, men lilla gurkmurkan kommer på tisdag kväll...martha har tvingat in sig i bilen hos magnus jakobsson som så lägligt bara hade EN häst till start på eskils på tis , så nu är det bara i söra som han säger den där kontio
Varje år har man möjlighet att skicka in namnförslag till Hanover Shoe Farms alla föl. Jag hade jättetråkigt en natt och satt och hittade på namn och skickade in. Hem i brevlådan fick jag sedan ett tackbrev och stamtavla osv (sen hade jag ren tur att jag fick döpa en sån pass fin häst; Angus Hall- Astrea Hanover)
Cantab Hall.........
Hmm, men det kanske var meningen att hon skulle ladda batterierna lite mer bara
Från det ena till det andra - hur tänkte de egentligen när de anmälde Sunnie Xing till samma lopp som Going Kronos startar i idag? De måste väl ha fattat att det skulle anmälas X antal guldhästar dit eftersom det är rekordförsökloppet. Hur långt är det mellan Mantorp och Tingsryd? Måste väl vara en bit? Jobbigt att åka dit med en häst som är heeelt chanslös.
haha. precis det vi diskuterade vid fikat idag. ganska komiskt ändå, ska bli kul o se på tv hur hon manglar ner going från döden
nej men, de ville väl kanske att hon skulle springa foooort - större avelsvärde
Usch! Stackars häst! Snacka om knäckarlopp för den. Öppna 1.06 i tredjespår första quartern och sedan tvärdö en stund senare. Man blir bra ledsen när man ser sådant.
martha är helt plötsligt i hästköpartagen idag.....intressant stammad märr på 4 år...
Säger detsamma... stackars lilla skrutt.. kan få komma till mig ist, skulle hävda sig bättre med sina 68´tusen på sig på Åland..
I bland ångrar man att man berättade att det är tillåtet att tävla utan käk men det hade han väl kommit på själv efter hand.
Man blir less bara man läser om det så jag gick till stallet i stället för att kolla och gjorde service på pållarna och plockade in galoppsadeln som ska fixas till efter att ha hängt på sin sadelhängare sen 2005 förutom en gång när jag provade om det gick att rida på förra tanten. (Hon fick inte plats med benen under sadel och jag var glad nog över att ha hittat balansen för sulky så jag nöjde mig med det.)