Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)
Ah! Vad häftigt! Var det någon namntävling eller känner du hästen?
Ah! Vad häftigt! Var det någon namntävling eller känner du hästen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fyyyyyyyyyyyynndd Hoppas jag att jag har gjort...fortsättning följer, men lilla gurkmurkan kommer på tisdag kväll...martha har tvingat in sig i bilen hos magnus jakobsson som så lägligt bara hade EN häst till start på eskils på tis , så nu är det bara i söra som han säger den där kontio
Fyyyyyyyyyyyynndd Hoppas jag att jag har gjort...fortsättning följer, men lilla gurkmurkan kommer på tisdag kväll...martha har tvingat in sig i bilen hos magnus jakobsson som så lägligt bara hade EN häst till start på eskils på tis , så nu är det bara i söra som han säger den där kontio
vafan!
det är juh jag som ska finna fynd.....
Grattis till fyndet!
Från det ena till det andra - hur tänkte de egentligen när de anmälde Sunnie Xing till samma lopp som Going Kronos startar i idag? De måste väl ha fattat att det skulle anmälas X antal guldhästar dit eftersom det är rekordförsökloppet. Hur långt är det mellan Mantorp och Tingsryd? Måste väl vara en bit? Jobbigt att åka dit med en häst som är heeelt chanslös.
Jo, hon var anmäld både till det loppet och till prop 9.
För övrigt var den distanserad. Han körde inte så snyggt heller. Ladda allt man kan från åttonde och sedan hänga i tredjespår tills hästen dog typ.
JA!! Det ska bli spännande o se denna lilla "Gurkan" på onsdag!!!
Japp. fast så liten var hon inte, typ 164 i manken,....
Neeej
han som laddade med typ Nollhästen i rekordförsökloppet som Going Kronos vann
Vet du vad ghost......ALLT går, om man vill och tror på det själv
själv är jag ganska övertygad om att få orsning på den tjejen, det sitter till 95% i bogarna om jag tittar bara på bilderna...finns INGA fel i bena alls..och det verkar vara väldigt seriösa människor som äger henne idag.
Ladda i DET gänget... Jag DÖÖÖÖÖR....