Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
blää för byråkrati!
Vid årskiftet tog jag över min mors företag (enskilt). Så därför skrev vi över alla hästarna på mig. Jag skickade även in för min 08a. Fick sedan tillbaka det papperet och på det stod det att jag redan var registrerad som ägare. Jag visste ju när hon föddes att jag skulle ta över vid årsskiftet så jag antar att jag var smart nog att skriva henne på mig direkt. Så jag tänkte inte nått mer på det.
MEN idag fick jag passet och medföljande ägarbevis. Och då står min mor som ägare på hästen..
Jag är har tittat på fölregistreringspapperna man får ett par månader efter födseln och 08ans papper var adresserade till MIG. Om man sen jämför med min 07as, som jag hade skriven på min mor från början, hennes papper var adresserade till min MOR.
Det tycker jag måste bevisa att 08an var skriven på mig från början. Men nu måste STC ha shabblat till det på nått vis? Så att min mor står som ägare på 08an..
Nån som hänger med?
Jaja, blir till att tillbringa förmiddagen på telefon imorgon iaf..
Fick tillbaka passet för ett par dagar sedan tillsammans med korrekta ägarpapper. De ringde också och sa att min mor tydligen stått som ägare hela tiden, så de hade gjort fel när de skickade tillbaka mina ägarskiftesblanketter. Så nu har de alltså bytt ägare på henne till mig utan att de kostat mig ett öre. Tjänat 500 spänn Nice..
Hello!
En snabbis från mig, det har inte hänt något här utan är bara hysteriskt mycket att göra så jag återkommer när jag hinner.
Allt är bra med både mig och pållar även om jag hittade en vilsekommen utanför köksfönstret i morse, nöjt bretande av fjolårsgräset.
Det är alltså ingen hage där han gick...
Våran Anelka Run kvalade idag på tiden 21,7!
Haha låter som en stålande dag för dig de
Jag har haft världens sämst pålästa journalist här.
När vi skulle ta kort på hästarna kunde han inte se vem som var Svarta Pantern och vem som var den högdräktiga fölstoet.
Då hoppade jag också över att bjuda på hallonpajen jag bakat .
Jag har haft världens sämst pålästa journalist här.
När vi skulle ta kort på hästarna kunde han inte se vem som var Svarta Pantern och vem som var den högdräktiga fölstoet.
Då hoppade jag också över att bjuda på hallonpajen jag bakat .
*dubbelknapp* Martha! har nog hört att du gaggat med min mor!! Å du va sååååå trevlig sa hon