Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Men Tjohoo GRATTIS

Tack :laugh:

Trodde inte att jag skulle bli antagen, har juh inge betyg alls från 8-9 ( bara massa ***) men antar de tar in på erfarenhet oxå kanske?

I vilket fall som helst, jag är skit nervis & lite "panik" över att lämna min pojk på snart 4 år ( gubben klarar sig juh lixom :D ). MEN det gäller 20 veckor av våra liv!!

grattis!! :) jag tänkte faktist också sökt den där kursen!

kl

Och vad tycks om Jordbruksverkets nya insats att ta bort privathingstarna??? :mad::mad:

Kanske skall starta egen tråd om det när jag är lite mer snäll

AM

kl

Berglöfs kapabla springare Larron du Bouffey har fått avlivas efter att ha fått benet avsparkat i hagen :cry:

Nu har jag missat något känner jag. Vad har JV gjort?

Om jag nu inte har missuppfattat Rondens pappersartikel så står det att föl födda 08 och 09 inte skall drabbas.

Men att det sedan inte skall kunna gå att använda privathingst på privatmärr.
Eller jo, det kan du men dom hamnar under jordkällaren.
Kategori 3 och ej startberättigade.

Detta ligger nu på skrivbordet i Bryssel..typ.

AM

Men va?

Det måste ju även drabba de större , såsom Palema bla eller?

Till viss del känns det OK då vi har en gubbe -43 i kommunen som avlar hejvilt..

Men i övrigt blir det ju ganska knäppt!

kl

Berglöfs kapabla springare Larron du Bouffey har fått avlivas efter att ha fått benet avsparkat i hagen :cry:

O fy fan så hemskt:cry:

Här sitter jag o är alldeles förstörd,ögonen nästan helt igensvullda efter att ha grinat hela dan pga att jag blev tvungen att avliva min älskade hund pga en trolig stroke.

Så nu ska jag dränka mig i whisky.

Det verkar vara som om många bukefalister har hårda tider nu. Ta hand om dig Mehl.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 204
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 604
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar