TRAVFÖL 2011 bilder.

Nafayette

Trådstartare
Kan Snurrfian nåla tråden så att vi kan lägga in rapport om föl och bild på dessa?? :D:D

Princess Norrgård har fått ett stoföl e. From Above den 9:e april

prinsessihop2011.jpg

AM

Sv: TRAVFÖL 2011 bilder.

Då lägger jag in min i den här tråden också..

Kära Felicia fick ett stoföl 2/4 efter Perhaps Love

206545_10150155168146200_617686199_6775789_4952033_n.jpg

Nu är årets första fölning avklarad här hos oss. Smaragd Broline har fått ett hingstföl efter Quatre Juillet. Näst på tur är Delilah Kemp.

Bilder kommer!

Nu är fölunge nummer två här. Delilah Kemp har fått ett hingstföl efter Sam Bourbon för en dryg timme sedan.
Bilder kommer!

Grubbe Hästgård har fått ett tillskott utav en hingstunge tidigt på måndag morgonen 16/5. Senast det var föl på gården måste ha varit 80-talet nån gång tror jag. Nu jobbar jag visserligen bara någon enstaka helgdag hos Melander men var anställd när fölungen tillverkades :love: Väntan har varit lång.

e.Muscle Memory
32404655.jpg

u.Monica Fame - Speedy Tomali
MonicaFame.jpg

Ikväll kom årets tredje föl. Det blev ett brunt stoföl. Hon är e:Like A Prayer u:Supernatural.

Föl nummer fyra kom ikväll. Också det blev ett stoföl, svart med stjärn. Hon är e:Sam Bourbon u:Chocolate Soup.

Blue Bahia har fått ett hingstföl efter Flirtin Man den 25/5.

Och nu ligger Naffa efter i att skicka ut bilder..suck. Dom kommer nog förr eller senare :D

AM

Här kommer då bilderna.

Pretty Arribas stoföl efter Super Photo Kosmos född den 5/5

prettyihop2011.jpg

Och La Cenicientas hingstföl efter Lindy Lane född den 10/5

cientaihop2011.jpg

Fick en ridhästunge också men den lägger jag ut på det andra forumet :D

AM

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 520
Senast: Intejag
·
Tjatter Läste den andra bildtråden och kom på en massa roliga bilder jag ser i mitt flöde. Tänkte att det kan vara kul med en tråd där vi alla...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 727
Hästmänniskan Jag visste inte riktigt om tråden var mest lämplig på Hästvård eller här, men jag tänkte eftersom det mesta egentligen gäller hur jag...
2
Svar
22
· Visningar
5 988
Träning Blev lite ledsen när jag la ut en bild på FB på min lilla häst. Där jag skrev: Duger traven? Betänk att hon fick föl för 4 v sedan...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
14 397
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar