Sv: Har hon så kass trav? "Bilder"
Amen! Jag kan bara hålla med och bekräfta. Mkt bra skrivet
Åh, detta är Buke i ett nötskal...
TS om du vill att viktigpettrar och förståsigpåare ska analysera sönder din rara häst ännu mer så lägg ut en film på den. Jag har skummat igenom tråden och skrattat högt åt vad vissa här tror sig kunna läsa ut ifrån några foton! någon bestämde till och med vilka klasser i hopp och dressyr den skulle gå?!
Men tycker du om din häst som den är så låt för jösse namn bli att ge främmande människor en chans att såga den!!! Hur den än må röra sig så är det ju din häst som du tycker mycket om! Jag tolkade ditt första inlägg som att du stolt visade upp din häst och ville ha bekräftelse, och på nätet är detta tyvärr ibland som att be om att få det motsatta...
Om man inte har höga tävlingsambitioner och stor kapacitet själv som ryttare så tror jag sällan att det är gången hos hästen som kommer att begränsa ens öden och äventyr.....!
Men i tråden har du fått en del fina träningstips i alla fall, hoppas du kan plocka ut det som är bra och passar dig och din häst! Lycka till med den fortsatta träningen och låt inte Bukebesserwissrar ta det i från dig!
Amen! Jag kan bara hålla med och bekräfta. Mkt bra skrivet